El meu primer cop amb els audiollibres

22.5.17

Hola, petits pingüins!

Avui us porto una entrada un xic diferent. Fa poc vaig escoltar per primer cop un audiollibre (concretament, el de El Petit Príncep) i us volia explicar la meva (curta) experiència amb ells.


Feia temps que volia provar amb els audiollibres, però no m'animava; fins que fa poc, l'empresa d'audiollibres Seebook es va posar en contacte amb mi per ressenyar algun dels seus. D'entre tots els que tenien, vaig escollir El Petit Príncep, un llibre curtet que m'agrada i ja he llegit més d'un cop.

Així doncs, em va arribar l'audiollibre rapidíssim i aquella mateixa tarda em vaig posar amb ell. L'escoltava mentre feia deures, mentre endreçava els llibres. L'audiollibre estava dividit en quatre parts de mitja hora, i aquell dia vaig escoltar la primera. Se'm va fer molt pesat, no sé si perquè no hi estava acostumada o per la veu del narrador, que no m'agradava gens.

Va passar el temps i el vaig deixar de banda. Fins que un dia, vaig tornar a tenir ganes d'escoltar-lo i vaig escoltar la resta. Em va agradar, ho vaig trobar molt relaxant; però la veu em va agradar encara menys. No m'agradava com pronunciava, com parlava.

Així doncs, puc dir que la meva experiència amb els audiollibres va ser bastant positiva amb l'excepció del narrador de la història. M'agradaria tornar a provar els audiollibres properament, doncs crec que si li dono una altra oportunitat l'experiència podria millorar. Crec que el pròxim cop que provi ho faré en anglès, doncs després del video de la Marta en tinc moltes ganes.

Un dia com avui va néixer Mijaíl Bulgákov...

2 comentarios:

  1. Hola!
    Doncs que bé que més o menys t'hagi agradat això dels audiollibres! Jo no ho he provat mai (encara), perque realment no m'atreu la idea. Jo prefereixo llegir el llibre al meu ritme i, el més important, poder-lo llegir amb la veu que hi ha a dins del meu cap! hahaha em sentiria molt incòmode escoltant algú altre llegint-ho per mi (?)

    Ens llegim!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. La veritat és que ha estat una mica estrany, però ha estat una bona experiència. Un petó, ens llegim!

      Eliminar

Santa Template by Mery's Notebook © 2014
Adventure Time - Penguin