CRÒNICA + BOOKHAUL: 3ª #kedada #recomanollegir

28.2.16

Hola, petits pingüins!

Bé, abans de res vull agraïr-vos que hem arribat a la increïble cifra de 200 seguidors (rectifico: 202!). No m'ho puc creure! Moltíssimes gràcies a tots els que llegiu les meves entrades, comenteu... Sense vosaltres no seria possible! Avui us porto una altra crònica acompanyada d'un bookhaul, aquest cop de la tercera trobada per promocionar el concurs #recomanollegir. Com ja vaig dir a la crònica de la primera i segona trobada, es tracten de trobades on ens donen consells per fer una bona videorecomanació per al concurs, on es poden apuntar els joves d'entre 14 i 17 anys i fer un video de menys de tres minuts ressenyant un llibre. Podeu trobar més informació aquí.


Bé, com us anava dient: jo ja havia anat a les dues trobades anteriors, així que ja sabia bastant el funcionament d'aquestes trobades. Com sempre, era de 11 a 13 (i sí, vam tornar a allargar-nos una mica); aquest cop a la biblioteca Trinitat Vella - José Barbero de Barcelona.

Cinc minuts abans de les 11, jo ja estava a la porta de la biblioteca, on em vaig trobar a les adorables Mixa, del blog Paraula de Mixa; i a la Maria Eugenia, del blog La biblioteca de Hedwig. També estaven allà els organitzadors de la trobada, l'Anna i en Jordi. Poc després ja vam entrar tots a la sala (érem al voltant d'una quinzena d'assistents) i ens van explicar què faríem.


Per començar, vam gravar (com no podia ser d'altra manera) alguns videos per després fer una crònica de la trobada. Ens gravava la Meri, directora de cinema. A continuació, vam tornar a la sala per fer una explicació ràpida dels aspectes tècnics d'un vídeo (il·luminació, plànols, so...) i just després ens vam organitzar en grups.


La veritat és que feia temps que no em reia tant com ahir. M'ho vaig passar superbé! Aquestes trobades són una bona experiència, on a més pots trobar gent amb els mateixos gustos que tu. De tots els que vam anar a la trobada, la meitat ja havíem anat a trobades anteriors i l'altra meitat no. Els que anaven al meu grup no els coneixia, però vam fer un genial equip per gravar els pros i els contres del llibre i la pel·lícula No està escrit a les estrelles, de John Green.


Quan vam acabar els quatre grups de gravar, vam tornar a reunir-nos tots i ens van regalar un llibre i una tassa. A mi em va tocar Lolito, de Ben Brooks; una novel·la que estic desitjant devorar.


En conclusió, va ser una trobada genial que estic desitjant repetir. A tots els que vau venir, fins la propera! I als que no, estic desitjant conèixer-vos! I si la distància ens impedeix veure'ns, us espero als comentaris.


Un dia com avui va néixer Ernest Renan...

6 comentarios:

  1. Hola!

    Quina pena no poder-hi anar! Sembla que us ho vau passar genial!
    I el llibre n'he sentit bones critiques;)
    Espero poder venir a la seguent!

    Petons!!

    PD: Felicitats per els 202 seguidooors!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Wina! Com vols que critiqui Cantabile si no vens! Et vam trobar a faltar, preciosa! Espero veure't aviat <3

      Eliminar
  2. Ei! Molt bon article! <3 Jo també m'ho vaig passar d'allò més bé a la #kedada i penjaré la meva crònica ben aviat!

    Wina! La següent trobada tindrà lloc el 19 de març a la llibreria Alibri de Barcelona! ;-)

    Felicitats pels 202 seguidors, Pingu!!

    Mx

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Estic desitjant llegir la teva crònica, Mixa! Jo no podré anar a la propera trobada :( però a l'última hi aniré segur!

      Un petó, ens llegim!

      Eliminar
  3. Ens encanta aquesta crònica!!!! I sobretot ens agrada saber saber que us ho vàreu passar bé. Esperem veure't a la propera.

    I ara una pregunta: En podem fer difusió al web d'adolescents d'aquesta crònica?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies! M'ho vaig passar molt bé, com a les dues anteriors! :P

      És clar, em faria molta il·lusió!

      Eliminar

Santa Template by Mery's Notebook © 2014
Adventure Time - Penguin